در راستای قدردانی و حمایت ازپاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی با شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک و پهپاد، شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان استان، بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۶۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه شورای هیئات مذهبی وکانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری را با هم مطالعه کنیم...

لنْ يَضُرُّوكُمْ إِلَّا أَذًى ۖ وَإِنْ يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا يُنْصَرُونَ

هرگز (یهودان) به شما آسیب سخت نتوانند رسانید مگر آنکه شما را اندکی بیازارند، و اگر به کارزار شما آیند از جنگ خواهند گریخت و از آن پس هیچ وقت منصور نخواهند بود.

 

وَ لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

 

امام خامنه ای مدظله العالی:

در مواجهه‌ی با پیروزی‌ها قرآن به ما درس میدهد: اِذا جاءَ نَصرُ اللهِ وَ الفَتحُ، وَ رَاَیتَ النّاسَ یَدخُلونَ فی دینِ اللهِ اَفواجًا، فَسَبِّح بِحَمدِ رَبِّکَ وَ استَغفِرهُ اِنَّه کانَ تَوّابًا؛ نمیگوید خوشحالی کن، مثلاً برو وسط میدان شعار بده؛ فَسَبِّح بِحَمدِ رَبِّک؛ [میگوید] برو تسبیح کن؛ این مربوط به تو نیست، مربوط به خدا است؛ استغفار کن. در خلال این حرکت ممکن است یک غفلتی از تو سر زده باشد، از خدای متعال طلب مغفرت کن؛ در برخورد با حوادث مثبت این جوری باید برخورد کرد: دچار غرور نشدن، و از خدا دانستن که «وَ ما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللهَ رَمىٰ». این اغترار به نفْس و اغترار [نسبت] به خدا که انسان غرّه بشود، [درست نیست]؛ «فَحَقُّ لَکَ اَن لا یَغتَرَّ بِکَ الصِّدّیقون».

 

این اعتقاد امت مسلمان است که :

 

نضرِبُ مَن قد ضَرَبا،‌ و لا نخافُ الرُقباءْ

هر كس ما را بزند او را خواهيم زد،‌ از هيچ حريفي نمي ترسيم

 

لأنَّهُ اللهْ مَعَنَا،‌ به ننالُ الغَلَبَا

براي اينكه خدا با ماست،‌ به واسطه خدا پيروز مي شويم

 

بالمهديِّ نحن مُنتَصِرون، للقدسِ ها إنَّنا قادِمون

با امام زمان ما پيروز مي شويم، اكنون در راه قدس هستيم

 

لم يبقَ إلا قليلٌ عَلى، إِزالةِ سَرَطانِ الصُّهيونْ

چيزي باقي نماده است تا نابودي غده سرطاني اسرائيل

 

إعلموا «یا أیها الکافرون»،‌ «إنَّ حِزبَ اللهْ هُمُ الغالُبون»

بدانيد اي كافران،‌ كه حزب الله پيروز است

 

مهمترین دست آوردحمله جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل  این بود که به دنیا و مردم وحشت زده اسرائیل نشان دهد که هر زمان که اراده کند، اسرائیل را با خاک یکسان و سپس آنجا را شخم خواهد زد. این مهم در حالی است که اسرائیل از کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه مستقیماً سود می‌برد اما آنها هم از دفاع عاجزاند.

 

شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان چهار محال و بختیاری ضمن اعلام حمایت خود از این نبرد مقتدرانه  به پاس این دست اورد بزرگ همگی پیشانی شکر وخضوع به درگاه خداوند متعال سائیده وسر تعظیم فرود آورده ،واین پیروزی بزرگ را به رهبر عظیم الشان امام خامنه ای مدظله العالی و مسلمانان جهان خاصه ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و همه ملت ها را به اتحاد و همدلی و استقامت  دعوت  می نماید.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ

ارسال نظرات