خبرهای داغ:

توسعه مهارت آموزی در مناطق محروم و روستایی کرخه و شوش

دیدار مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه با رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان شوش و کرخه در راستای توسعه مهارت آموزی در قالب گروه جهادی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه پیش از ظهر امروز مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه به همراه مسئول دفتر فرماندهی ناحیه و فرمانده حوزه خواهران با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش و کرخه با مهندس ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیدار و گفتگو کرد. 

 

مسئول  بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه افزود: با عنایت به فعالیت های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش و کرخه در راستای اهداف توسعه مهارت آموزی در مناطق محروم و روستایی در قالب گروه جهادی مهارت آموزی و نیز آموزش مهارتی سربازان وظیفه، به نمایندگی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه،از تلاش های ارزشمند و مخلصانه در تعامل سازنده مرکز فنی و حرفه ای شهرستان با ناحیه کرخه تجلیل به عمل آورد.

 

گفتنی است مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش و کرخه با مشارکت سپاه ناحیه کرخه،ضمن اجرای دوره های آموزش مهارت در روستا های هدف با تشکیل گروه جهادی کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای نسبت به محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و خود اشتغالی اقدام می نماید.

 

در پایان لوح تقدیر از طرف فرماندهی ناحيه مقاومت بسیج کرخه توسط مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه،به رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش و کرخه اهدا گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار