خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق تحولی در دنیا و کشورهای عربی به وجود آورد
کد خبر: ۹۵۹۲۲۵۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان ؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش در استان اصفهان با بیان اینکه امام راحل ارتش را ارتش اسلامی نامید، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در مقابل دشمنان خارجی و نفهمان داخل ایستادند و ارتش هم به‌خوبی از ابتدا تاکنون به تعهد خود به انقلاب اسلامی و امام راحل عمل کرد.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه ارتش شهدای زیادی را تقدیم کرد اما در مقابل همه دنیای کفر یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد، عنوان کرد: ما در دفاع مقدس گاهی تجهیزات جزئی جنگ مانند گلوله آرپیچی را نداشتیم و دشمن و به‌ویژه آمریکا تمام تلاش خود را گذاشته بود که ما از دیگران اسلحه نخریم؛ شوروی هم همین‌طور، ما به دنبال خرید اسلحه از برخی کشورهای هم‌پیمان با شوروی رفتیم؛ اما شوروی به آن‌ها اجازه فروش سلاح به ایران نداد.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نعمت‌های انقلاب آزادی است که همان معنای زندگی است، تصریح کرد: انسان زنده کسی است که پیروز بوده و مقهور دیگران نباشد؛ دیگران اگر بخواهند جرئت اینکه بدون اجازه آمریکا یک‌دانه گلوله به کشوری بدهند ندارند، اما ما خودمان سلاح تولید می‌کنیم و خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم.

وی ادامه داد: صحرای سینا برای مصر است اما نمی‌تواند یک مسیر برای ارسال غزه به هم‌زبانان و هم‌دینان خود در غزه باز کند.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه ما خواستیم جنایت اسرائیل را تلافی کنیم، تصمیم گرفتیم و از هیچ‌کس هم اجازه نگرفتیم، تأکید کرد: در اسلام جنگ وجود ندارد، ما دفع فساد داریم، اگر کسی از حد خودش تجاوز کرد باید دفاع کنیم؛ صدام وقتی دست از حماقت خود برنداشت ما رفتیم و با آن‌ها مبارزه کردیم.

 

*هر طفلی که رژیم صهیونیستی می‌کشد بمبی علیه خودش است

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه هر طفلی که رژیم صهیونیستی می‌کشد بمبی علیه خودش است، خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا رژیمی که بیش از ۱۴ هزار کودک می‌کشد را دیگر انسان نمی‌دانند؛ جز دفاع در اسلام بقیه جنگ‌ها در دنیا برای اقتصاد و کشورگشایی است.

وی با بیان اینکه اسلام هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده است و همه نبردهای پیامبر اکرم (ص) دفاع بوده است، رژیم صهیونیستی تابع فرعون هستند و نه حضرت موسی (ع)، تأکید کرد: تمام جنگ‌های ما یا دفاع از خودمان و یا دفاع از مظلومان است کمااینکه در سوریه از مظلومان دفاع کردیم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه عملیات وعده صادق عملیاتی بود که هنوز ابعاد آن مشخص نشده است، گفت: طوفان الاقصی ضربه‌ای محکم بود و ضربه ایران کم‌تر از این ضربه نیست؛ اسرائیلی‌ها به این باور رسیده بودند که می‌توانند به همه ضربه بزنند و چون سپر دفاعی دارند هیچ‌کس نمی‌تواند به آن‌ها ضربه‌ای بزند.

امام جمعه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق تحولی در دنیا و کشورهای عربی به وجود آورد، فهمیدند که یک ارتش و سپاه مؤمن در ایران در کنار مظلومان ایستاده است و از آن‌ها دفاع می‌کند

ارسال نظرات