خبرهای داغ:
معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار می‌کنند:
پویش همیشه معلم در راستای پاسداشت مقام معلم به همت معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۴۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

دکتر ایمان ایمانی‌فرد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: پویش همیشه معلم در راستای پاسداشت مقام معلم به همت معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس ویژه استان فارس با هدف تولید آثار ارزشمند برای پاسداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

وی گفت: معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها در استان فارس می‌توانند برای شرکت در این پویش آثار خود را در قالب‌های: متن شامل: توییت، شعر، دل نوشته، روایت پژوهی، خطاطی؛ تصویر شامل: عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی؛ و ویدئو شامل: ویدئوی مستند، موشن گرافیک، انیمیشن، مصاحبه ی تصویری، فیلم کوتاه تهیه و ارسال کنند.

ایمانی‌فرد با یادآوری اینکه قالب دیگر این پویش عبارتند از: صوت شامل: پادکست، مصاحبه ی صوتی، نماهنگ و سرود، تصریح کرد: محورهای  پویش عبارتند از: هویت معلم؛ تاریخ مدرسه؛ تحول در آموزش و پرورش؛ نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس؛ نقش آموزش و پرورش در تمدن اسلامی؛ و نقش معلم در سرنوشت دانش‌آموز.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در وبگاه پویش به آدرس hamishemoallem.ir ثبت کنند، ادامه داد: از آثار برتر نیز ضمن انتشار در فضای مجازی و شبکه استانی فارس، تقدیر ویژه به عمل می‌آید.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آثار می‌توانند به کانال‌ https://zil.ink/hamishemoallem در بستر فضای مجازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها