خبرهای داغ:
نادر میرسرگزی گفت: شهید حجازی فرمانده‌ای قاطع و در عین حال و خوش فکر و باهوش بود و با پایان جنگ تحمیلی، فرماندهی قرارگاه سپاه ثارالله، کادرسازی بسیج و شکل‌دهی بسیج سازندگی را به عهده داشت.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

شهید حجازی به لحاظ دانش دینی و نظامی از جمله فرماندهان ممتاز انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ نادر میر سرگزی از هادیان سیاسی سپاه نینوا در مراسم سومین سالگرد سردار رشید اسلام شهید سید محمد حجازی و شهدای قدس در مسجد امام حسین علیه السلام شهرستان مینودشت گفت: شهید حجازی را یک مجاهد استوار و پرتلاش در سپاه پاسداران دانست و گفت: سردار حجازی پیش از پیروزی انقلاب از جمله مبارزان و انقلابیون بر ضد رژیم طاغوت بود و پس از پیروزی انقلاب نقش کم‌نظیری در جبهه‌های جنگ تحمیلی ایفا کرد.

 سرگزی در ادامه گفت: شهید حجازی فرمانده‌ای قاطع و در عین حال و خوش فکر و باهوش بود و با پایان جنگ تحمیلی، فرماندهی قرارگاه سپاه ثارالله، کادرسازی بسیج و شکل‌دهی بسیج سازندگی را به عهده داشت.

این هادیان سیاسی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مراسم را بزرگداشت نام و یاد وخاطره امام و شهدای گرانقدر و شهدای جبهه مقاومت و سردار حجازی به عنوان یکی از موثرترین این شهدا عنوان کرد.

 نادر میرسرگزی اضافه کرد: به رغم همه تهدیدها علیه ایران اسلامی و هشدارهای مستقیم و باواسطه برخی در خصوص عدم اقدام حمله ایران به سرزمین اشغالی، ایران با عزت و اقتدار انتقام را گرفت و توجهی به هشدارها نکرد که بیانگر اقتدار و عزت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم اقدام رژیم منحوس اسرائیل در خصوص سانسور شدید خبری و اختلال اینترنت، خبرهای اولیه حاکی از آن است که خسارات شدید و سنگین به اهداف تعیین شده و پیش‌بینی شده در حالی که رژیم سفاک درصدد کم بارتر و کم‌اهمیت تر کرده اقدام ایران اسلامی است.

این هادی سیاسی در پایان گفت: ولایتمداری را یکی دیگر از ویژگی‌های شهید حجازی عنوان کرد و گفت: شهید حجازی پیش از انقلاب طلبه حوزه‌ی علمیه بود و درس دین می‌خواند و به لحاظ دانش دینی و نظامی از جمله فرماندهان ممتاز انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها