نشست فعالان واحد‌های فناور کشاورزی شاهرود با معاون وزیر جهاد کشاورزی+ عکس

شاهرود_ معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی نشستی با واحد‌های فناور فعال در حوزه کشاورزی مستقر در پارک علم و فناوری استان و دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی شاهوار، در شاهرود برگزار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۳۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

نشست فعالان واحد‌های فناور کشاورزی شاهرود با معاون وزیر جهاد کشاورزی+ عکسبه گزارش خبرنگار بسیج، معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی امروز در نشست ویژه‌ای با حضور واحد‌های فناور فعال در حوزه کشاورزی مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان و دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی شاهوار، در شاهرود حضور یافت.
در این نشست که در پردیس مرکزی پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد، فعالان و فناوران حوزه‌های مختلف در خصوص موضوعات، موانع و مسائل پیش روی فعالیت خود با دکتر نکویی صحبت کردند.
همچنین پیشنهاداتی از سوی برخی حاضرین در جلسه در جهت بهبود برخی فرآیند‌های مرتبط با فعالیت شرکت‌های فناور در این حوزه مطرح شد.
سید مجتبی خیام نکویی در این جلسه با اشاره به نگاه ویژه پارک استان سمنان به حوزه کشاورزی، این پارک را یکی به عنوان یکی از پارک‌های پیشرو و نخبه در این حوزه معرفی کرد.
گفتنی است با توجه به ظرفیت‌های فراوان کشاورزی و طبیعی در استان سمنان، پارک علم و فناوری استان سمنان در برنامه‌ی راهبردی خود نگاه ویژه‌ای به توسعه‌ی کشاورزی داشته و در همین راستا سال گذشته دهکده‌ی فناوری و نوآوری‌های کشاورزی و منابع طبیعی شاهوار را با همکاری مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) راه‌اندازی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار