جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات و انجام جنایات، نابودی زودرس خود را رقم می زند.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۷۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره طرح های تربیتی سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به یاد شهید ظفر خالدی شهید شاخص سال 1403 در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در این جشنواره با اشاره به تشریح اهمیت رسالت مربیان تربیتی در راستای جهاد تبیین و تقویت مبانی اعتقادی و بصیرت نسل جوان و نوجوان پرداخت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با اشاره به مسایل منطقه ای اظهار کرد: طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.

وی با اشاره به گرفتاری رژیم صهیونیستی در منجلاب، افزود: رژیم صهیونیستی مردم بیگناه و مظلوم باریکه غزه را به خاک و خون کشیده و بیش از 34 هزار نفر از آنها را به شهادت رسانده و زیرساخت ها و بیمارستان ها را هدف قرار می دهد و به دنبال ترور فرماندهان مقاومت و عملیات طوفان الاقصی است.

این مقام مسئول ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس، با حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت شهید زاهدی و مستشاران نظامی ما در حقیقت به بخشی از خاک کشور ما تعدی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تصریح کرد: تنبیه رژیم صهیونسیتی، فرمان نایب امام زمان(عج) و مطالبه عمومی بود و این وعده صادق باید عملی می شد، که با همت دلاورمردان سپاه اسلام تحقق یافت.

وی با اشاره به تحقق اهداف تنبیه رژیم صهیونیستی در عملیات غرور آفرین و موفقِ وعده صادق، اظهار کرد: اقدام حسینی فرزندان ملت و غیور مردان سپاه انجام شد و امروز باید شما مربیان تربیتی، جهاد زینبی و جهاد تبیین را انجام دهید.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تقلیل دستاوردهای عملیات وعده صادق نیروهای مسلح و تنبیه رژیم صهیونیستی را از اهداف دشمن با کمک غول رسانه ای دانست و افزود: پیامِ وعده صادق به دوستان و دشمنان این بود که نظام جمهوری اسلامی به آنچه می گوید، عمل می کند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در رو تمام شده و اگر یکی بزنند 10 تا می خورند و یا اگر اقدامی کنند، تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، گفت: اقدام جمهوری اسلامی بر اساس منشور سازمان ملل و یک اقدام درست، معقول، منطقی و بر مبنای اصل دفاع مشروع بود که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و تعدی به بخشی از خاک کشورمان در کنسولگری سفارت ایران در سوریه انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تصریح کرد: عملیات وعده صادق یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای حفظ امنیت مردم و کشور و حفظ قدرت بازدارندگی و مطالبه عمومی مردم و در راستای منافع ملی بود.

وی گفت: وعده صادق یک بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران را به نمایش گذاشت؛ لذا دشمنان باید بیش از پیش به این نکته توجه کنند که اگر من بعد در برابر ملت ایران دچار خطای محاسباتی شودند، قطعا با پاسخ کوبنده و سنگین تر و در فاصله زمانی بسیار کوتاه تر مواجه خواهند شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با این اقدامات و انجام جنایات، نابودی زودرس خود را رقم می زند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، آسیب پذیری منافع آمریکا و حامیان رژِیم صهیونیستی در منطقه را یادآوری کرد و گفت: اصل حسن همجواری و منافع مشترک از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی است و وعده صادق این پیام را به صراحت به کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای داد که اگر با رژیم صهیونیستی همراهی کنند، به هدف مشروع برای جمهوری اسلامی تبدیل می شوند.

وی، خاطرنشان کرد: برخلاف نظریات کسانی که می گفتند دوران موشک به سر رسیده، وقایع این روزها نشان می دهد، دوراندیشی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تقویت بنیه دفاعی و قدرت موشکی ، یک سیاست عالمانه و حکیمانه بوده است.

ارسال نظرات