تدوین سند چشم انداز یکساله از اهداف مجمع جهادی استان قم

دبیر مجمع جهادی استان قم، در نشست ماهانه این مجمع، تدوین سند چشم انداز یکساله حرکت‌های جهادی را یکی از اهداف اساسی برشمرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۲۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسن ضیایی دبیر مجمع جهادی استان قم، ضمن معرفی افراد منتخب مجمع به شرح وظایف هر کدام از اعضا پرداخت و تهیه سند راهبردی یکساله حرکت‌های جهادی را از اهداف مهم مجمع برشمرد.
وی تبیین وظایف و کارکردهای مجمع در بین گروه‌های جهادی، مشارکت در امر سیاستگذاری و برنامه ریزی گروههای سازمان بسیج سازندگی، تمرکز بهتر امور و تقویت و شبکه سازی گرو‌ه های جهادی را از دیگر اهداف مجمع جهادی استان دانست.

دبیر مجمع جهادی استان قم اظهار داشت: کمک به سازمان بسیج سازندگی در راستای نقش آفرینی بهینه در امر هدایت و توانمندسازی گروه های جهادی از وظایف مجمع می باشد و اعضا باید توان خود را جهت این امر به کار ببندند تا نقش راهبری آنها موثر واقع شود.
ضیایی بیان داشت: همکاری و هم افزایی با سازمان بسیج سازندگی و مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی و جلب مشارکت حداکثری صاحب نظران و اندیشمندان به منظور تقویت و پیشبرد همه جانبۀ فرهنگ جهادی در سطوح مختلف جامعه از دیگر وظایف و اختیارات مجمع جهادی استان است.

وی خاطر نشان کرد: جلسات ماهانه مجمع،جهت پیشبرد اهداف مجمع باید در دستور کار قرار بگیرد و به صورت منظم برگزار شود.

انتهای خبر/تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار