قدردانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی از پاسخ تنبیهی رزمندگان دلاور ایرانی به صهیونیست‌ها

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی در بیانیه‌ای از حمله موفقیت آمیز و غرورآفرین موشکی و پهپادی رزمندگان دلاور اسلام به اسرائیل غاصب در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در کشور سوریه، حمایت و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۳۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد،  در پی حمله موفقیت آمیز موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل غاصب، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: 

بسمه تعالی

اقدامات دفاعی، غرور آفرین، عزت بخش و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در بامداد روز یکشنبه 26 فروردین 1403 شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشته و چه بسا باعث شادی و عزت جهان اسلام، مردم فلسطین اشغالی و آزادی خواهان جهان گردیده است.

در همین راستا جامعه مهندسین بسیجی ضمن حمایت از پاسخ مقتدرانه دلاور مردان و فرماندهان غیور میهن اسلامی این موفقیت بزرگ را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت سرافراز ،تبریک و تهنیت عرض نموده و تا پای جان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران، مقام عظمی ولایت و فرزندان مقتدراین سرزمین تا نابودی دشمنان نظام و اسلام خواهد بود.

 

 روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان رضوی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار