امام جمعه هرات عنوان کرد

مهمترین دستاورد عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران است / سپاه نماد حرکت و اقدام انقلابی

امام جمعه هرات در خطبه های این هفته نماز ایجاد یک قدرت بازدارنده را مهمترین دستاورداقدام سپاه علیه مواضع رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۵۳
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

امام جمعه هرات

مهمترین دستاورد عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران است / سپاه نماد حرکت و اقدام انقلابی / شکست در مقابل سپاه حزب الله بهترین واژه در وصف رژیم صهیونیسم


نماز عبادی سیاسی این هفته هرات به امامت حجه الاسلام والمسلمین رضازاده اقامه شد.
امام جمعه هرات در ابتدای خطبه های اول نماز مؤمنان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تقوا باید در زندگی فردی و اجتماعی ما رحمت و مغفرت را داشته باشید گفت آن کسی که اهل تقوا شد در زندگی او برکت دیده خواهد شد و بر حفظ
ثمره تقوایی ماه مبارک رمضان و شیرینی آن تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به نامه 31 نهج البلاغه طبق فرمایش امام علی علیه السلام به طی کردن مسافتی برای رسیدن به سر منزل مقصود و راه حل های آن اشاره کرد.
اولین راه حل امام علی علیه السلام تلاش صحیح فراوان کردن دومین راه حل باید زاد و توشه به همراه برداشت سوم هم پشت انسان هم از سنگینی گناه کم باشد،
یکی از کار هایی که در زندگی ما دیده می شود تنبلی در زندگی است. برای حضور در مساجد و نماز های جمعه و جماعت کوتاهی میکنیم، نسبت به آمدن در مساجد تنبلی میکنیم.
دنبال فضای مجازی رفتن و برنامه ریزان دیگر نباشیم، برنامه ریز ما باید خدای تبارک و تعالی باشد.
اشاره به آیاتی از قرآن کریم بر سرعت گرفتن در کسب مغفرت خدای متعال و رفتن به بهشت تاکید کرد.
امام علی علیه السلام در خطبه 188 نهج البلاغه بر سبقت در کارهای خیر از سوی این امام بزرگوار اشاره نمود.
امام جمعه هرات در ابتدای خطبه های دوم نماز جمعه این هفته مؤمنان را مجددا به رعایت تقوای الهی سفارش و توصیه کرد.
حجه الاسلام والمسلمین رضازاده در ادامه به اهمیت شرکت در نماز جمعه اشاره کرد.
وی در ادامه به پاس زحمات فرزندان امام رحمة‌الله‌علیه و انجام عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد هدف اصلی عملیات غرور آفرین وعده صادق چیست؟
باید بگوییم هدف اصلی این عملیات وعده صادق و دلایل انجام این عملیات چیست؟
اولین هدف که باید به رخ دشمن کشید قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است ، به این معنی که توان عملیات منهدم کننده نابودگرانه غیر قابل برگشت برای صهیونیست، این پیام روشن از این عملیات به گوش رژیم اسرائیل و آمریکا درک شده است که ایران می تواند مستقیم از ایران بزند و نیازی به نزدیک شدن به اسرائیل نیست، دوم نمایان شدن ضعف سامانه پدافندی گنبد آهنین،
سوم هدف قرار دادن نقاط مشخص شده به صورت دقیق،
دومین هدف از این عملیات سیلی محکم و کمر شکن به این رژیم و تنبیه شدن آن است، بهترین واژه برای توصیف این عملیات پیروزی حزب الله است، ما امروز با این عملیات ها چه می خواهیم؟ چرا می گوییم سپاه قدرتمند است و از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم؟ هدف ما حذف نام اسرائیل از نقشه جغرافیایی این جهان است.
اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 63 که شعار ما درباره اسرائیل آن است که امام فرموده است و اسرائیل باید از بین برود.
اشاره به سالروز تأسیس سپاه گفت سپاه در جان مردم وجود دارد، جوانانی با انگیزه، اصلش ریشه در تقوا دارد، سپاه در انقلاب اسلامی جایگاه محوری و والایی دارد، ما سپاه را اینطور شناختیم نماد حرکت و اقدام انقلابی.

اشاره به نیمه تعطیل بودن انجمن شعر هرات و مناسبت های پیش رو از دیگر مباحثی بود که بدان اشاره شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار