خبرهای داغ:
جعفری در گفتگو با بسیج خبر داد

راه‌اندازی اولین و بزرگترین سالن چند منظوره تیراندازی بسیج توسط سپاه ناحیه همدان

همدان_مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان از راه‌اندازی سالن چند منظوره تیراندازی شهید عبدالرسول زرین در محله اسلامشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
راه‌اندازی اولین و بزرگترین سالن چند منظوره تیراندازی بسیج توسط سپاه ناحیه همدان

سیدجواد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از راه‌اندازی سالن چند منظوره تیراندازی شهید عبدالرسول زرین در محله اسلامشهر خبر داد و اظهار کرد: این سالن با ظرفیت ۱۰ خط با بالاترین استاندارد‌های لازم راه‌اندازی شده و به شکلی طراحی شده که در آینده با تجهیزات دریافتی به ۲۰ خط نیز قابل افزایش خواهد بود.

وی افزود: این سالن بزرگ‌ترین سالن ورزشی تیراندازی است که با حمایت‌های فرمانده سپاه ناحیه همدان راه‌اندازی شده و امیدواریم با وجود بسیجیانی که تخصص بسیار زیادی در این رشته ورزشی دارند بتوانیم استعدادیابی در این رشته را انجام دهیم و تیرانداز‌های خوبی به کشور معرفی کنیم که بتوانند همچون جواد فروغی قهرمان المپیک در رقابت‌های جهانی بدرخشند که این دور از انتظار نخواهد بود.

 مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سپاه ناحیه همدان و دبیر اسبق هیئت تیراندازی استان که در راه‌اندازی این سالن تلاش زیادی داشتند، گفت: افتتاحیه این سالن در هفته آینده با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار