خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

همدان_ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۶۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع)  به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه‌ای است. "مقام معظم رهبری

دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در حدود چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بار‌ها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته‌اند.

سپاه پاسداران نقش بزرگی در دکترین دفاعی مبتنی برقدرت بازدارندگی و پاسخ دهی سخت به متجاوزان برعهده دارد. این نهاد نقش راهبردی و تعیین‌کننده خود را درعرصه مقابله با تهدیدات امنیتی ونظامی در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی نیزاثبات کرده است

دشمنان قسم خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های سیاسی، نظامی، سیاسی و فرهنگی؛ خیال می‌کنند که می‌توانند ایران را با اعمال فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی وادار به عقب نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود بکنند، اما تا زمانی که مردم آگاه و ولایت‌مدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

بی‌تردید سپاه پاسداران دوشادوش دیگر نیرو‌های مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد

در پایان سپاه انصارالحسین علیه السلام با تبریک این روز بزرگ به آحاد ملت ایران بیان می‌دارد که همه نیرو‌های مسلح تحت تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در تداوم حرکت جهشی و مقتدر خود به سمت افق آرمانی انقلاب استوار و محکم این راه را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار