خبرهای داغ:

قدردانی مردم و مسئولان مراغه از عملیات وعده صادق

تبریز- جمعی از مردم و رسای اداره ها ی مراغه با حضور در سپاه مراغه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی و کارکنان تبریک و از عملیات وعده صادق قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۸۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه مراغه در این دیدار با قدر دانی از حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان گفت: این حمایت‌ها و دیدارها تاثیر به سزایی در روحیه پاسداری و انقلابی  پاسداران  دارد.

 یحیی حیدری  افزود: به پشتیبانی و حمایت مردم سپاه دلگرم تر از همیشه در خدمت مردم است.

وی گفت: حضور مردم در آیین های مختلف باعث قوت و دلگرمی فرزندان این ملت است و اجازه نخواهیم داد، دشمن حتی با چشم طمع و بد به میهن اسلامی نگاه داشته باشد.
 
به گفته فرمانده سپاه مراغه عملیات وعده صادق مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد.
 
وی افزود: خون‌های پاک شهیدان عالیقدردر جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با عملیات تنبیهی رزمندگان غیور و حماسه ساز سپاه اسلام به ثمرنشست .
 
 حیدری افزود: این عملیات تاریخی و شگفت آور در پاسخ به مطالبه ملی و با هماهنگی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همراهی نیرو‌های مسلح و پشتوانه مردمی انجام پذیرفت.
 
وی گفت: سپاه پاسداران همیشه و در همه حال حافظ امنیت کشور است و مقابل گستاخی و زیاده خواهی‌های قدرت‌های استکباری خواهد ایستاد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار