کسب رتبه نخست استانی توسط فنی و حرفه‌ای کنگان

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان با ۱۹۶ درصد رتبه نخست عملکرد آموزشی استان درسال ۱۴۰۲ را کسب کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۹۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۱۷۹ دوره مهارتی بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر در بیش از ۹۰ حرفه آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.
رضا لیراوی دیلمی در اولین شورای اداری و گسترش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر درسال ۱۴۰۳، اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان با ارایه ۷۱۹ هزار نفر ساعت آموزش رتبه نخست استان بوشهر را در اجرای برنامه‌های مهارتی کسب کرده است.
وی با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در شهرستان کنگان دنبال می‌شود، افزود: به دنبال توسعه مهارت آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان هستیم که این مهم با همکاری فرمانداری شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.
لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه ترویج یابد و فرهنگ مهارت‌آموزی، جایگزین مدرک‌گرایی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان استان شود، اضافه کرد: سعادت و سلامت جامعه در دست جوانان است و توانمند سازی جوانان با ارائه آموزش‌های مطعوف به بازار کار وظیفه ما است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندار محترم شهرستان، مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر وهمه مسؤلین محترم شهرستان در برگزاری و حمایت‌های بی دریغ خود از توسعه و اشاعه فرهنگ مهارتی که می‌تواند در شناسایی نخبگان و همچنین زیرساخت‌های شهرستان در این حوزه کمک شایانی کند
لیراوی دیلمی گفت: باید در برنامه‌ها و روش‌های آموزشی تغییر ایجاد کرده و با بینشی کارآفرینانه به آموزش‌ها نگاه کنیم و تلاش کنیم مطابق با علم روز و نیاز جامعه، آموزش‌هایی اثر بخش و با کیفیت را به جامعه ارائه کنیم.
لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی جوانان موجب می‌شود تا در ادامه مسیر زندگی بتوانند موفق‌تر ظاهر شوند و با بدست آوردن شغلی پایدار و تشکیل خانواده به خوشبختی نزدیکتر شوند، اظهار کرد: افراد دارای یک یا چند مهارت قطعا در جامعه بیکار نمی‌مانند و در شرایط حاضر مهارت آموزی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های برون رفت از وضعیت موجود در حوزه کسب و کار باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات