خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار امیر ناظری گفت: سپاه در دوران دفاع مقدس به عنوان یک نیروی انقلابی نقش بسیار تعیین کننده ای داشت و عملیات های موفق بسیاری را انجام داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

سپاه بعنوان یک نیروی توانمند در تمامی عرصه ها ایفای نقش می کند

سرهنگ پاسدار امیر ناظری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: در ۲ اردیبهشت سال۱۳۵۸ بنا به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مأموریت دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی تأسیس شد.

وی افزود: سپاه در دوران دفاع مقدس به عنوان یک نیروی انقلابی نقش بسیار تعیین کننده ای داشت و عملیات های موفق بسیاری را انجام داد. با پایان جنگ ، اما مأموریت سپاه شکل تازه ای به خود گرفت و علاوه بر عرصه نظامی در عرصه های سازندگی ، علمی، فرهنگی و... ایفای نقش کرد. و امروز سپاه به عنوان یک نیروی توانمند و اثر گذار در تمامی عرصه ها با آمادگی کامل ایفای نقش می کند.

ناظری تصریح کرد: حضرت امام ره فرمودند که ما باید انقلابم را صادر کنیم و منظور از این صدور انقلاب را ، تأکید بر تحقق ارزشها در داخل و اهتمام جدی به ارائه و اشاعه ارزش ها و آرمان های انقلاب عنوان نمودند. بر همین اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جای‌جای کره خاکی که تفکر انقلابی و ظلم ستیزی در مقابل ایادی استکبار شکل گرفته است همواره یار و یاور ستمدیدگان بوده است. و به همین دلایل است که سپاه همواره مورد نفرت کشورها و دولت های متخاصم و منافقین کوردل بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها