به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

سپاه پاسداران نماد حرکت و اقدام انقلابی و محبوب قلوب مسلمین جهان است

امام جمعه رودان گفت: سپاه پاسداران نماد حرکت و اقدام انقلابی و محبوب قلوبمسلمین جهان است و اقدام اخیر موشکی و پهپادی و تحقق وعده صادق نیز نشانه دیگری بر اهمیت این لشکر مخلص خداست.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان رودان   ، با پاسخ جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صهیونیستی را دفاعی مشروع در قالب عملیاتی فوق راهبردی و تاریخی دانسته و گفت: این اقدام تاریخی دارای زوایای مختلفی است و ایران قدرت راهبردی خویش را به دشمنان نشان داد.

وی افزود: این فقط نمایش قدرت ملت ایران بود و نه اعمال قدرت؛ لذا اگر روزی مصلحت بر اعمال قدرت باشد دیگر اثری از رژیم خبیث صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به پیام های این عملیات اثری کرد: عبور پهپادهایی با سرعت پایین و صدای بالا از سامانه های پدافندی ده کشور نشان دهنده قدرت و ابتکار عمل بالای جمهوری اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و امریکایی هاست که همگان عظمت این عملیات را مشاهده کردند و همه اینها در شرایطی است که اگر جبهه مقاومت وارد عمل میشد رژیم صهیونیستی از شمال و جنوب و زمین و هوا و دریا مورد ضربه فلج کننده سنگین رزمندگان مقاومت اسلامی قرار می‌گرفت.

امام جمعه رودان با تجلیل از هماهنگی دستگاه دیپلماسی و فرماندهان میدان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا یک روز هم قادر به حمایت از خود نیست و به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام امروز قدرت پوشالی این رژیم خبیث فروریخته است که هم در میدان و دیپلماسی از جمهوری اسلامی شکست سنگین خوردند.
وی هدف از انجام این عملیات را تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی ارزیابی و گفت: ما در این عملیات فقط سیلی زدیم و انتقام خون شهدا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه است که یقینا به فضل الهی در اینده نزدیک محقق خواهد شد.

امام  جمعه رودان با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه حافظ عزت و اقتدار ملت ایران است و امروز به برکت پرورش چنین فرزندانی ایرانیان ملتی سرافراز در دنیا هستند و دنیا نیز بداند ملت مومن ایران عاشق مبارزه با صهیونیست هاست و سر آشتی با احدی از حامیان رژیم کودک کش ندارد و آشکارا اعلام می‌کنیم که اسرائیل باید از بین برود و به لطف الهی از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام بارانی هدف از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صیانت و اعتلا گفتمان انقلاب اسلامی معرفی و افزود: امروز در کشور سپاه نماد حرکت و اقدام انقلابی و محبوب قلوب ملت ایران است و این ادعا در عرصه های مختلفی مانند حرکت جهادی؛ سازندگی؛ فرهنگ؛ حوزه دفاعی و... اثبات شده است .



 

ارسال نظرات
آخرین اخبار