خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ و پیشگامان جهاد وایثار با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا ذوالفقاری مسئول معاونت تعلیم وتربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج)در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۸۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرهنگ پاسدار قاسم نوذری گفت:هدف از شجره طیبه صالحین تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل های فرهنگی، دینی است.

نوذری در ادامه گفت: به منظور تقویت ایمان و معرفت بسیجیان در پایگاههای بسیج و پرورش استعدادهای جوان ،تربیت نیروی کادر در عرصه های مختلف ، این طرح در پایگاههای مساجد و محلات ودرتمام سطوح بسیج بوسیله سه عنصر اصلی ( امام جماعت مسجد ،فرمانده پایگاه و سرگروه تربیتی )برای بسیجیان به اجرا در می آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا در پایان گفت: اين برنامه با حضور مسؤلین شهرستان از فرماندهان پايگاه ها و ائمه جماعات با اهدا کارت هدیه و لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار