خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ فلسطین است/ فلسفه ایجاد سپاه معنویت و مسائل اعتقادی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در تاریخ فلسطین و استمرار شکست‌های رژیم صهیونیستی در غزه دانست و گفت: دلیل رعب و وحشت دشمنان از ما معنویت است
کد خبر: ۹۵۹۳۴۶۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران و موفقیت سپاه در عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فلسفه ایجاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنویت و مسائل اعتقادی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) افزود: ایشان سپاه را به مسجد قبا تشبیه می‌کنند و می‌فرمایند این شجره طیبه همانند مسجد قبا بر پایه تقوا پایه‌گذاری شده بنابراین رکن رکین سپاه پاسداران مسائل اعتقادی و معنوی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به نقش معنویت در سپاه گفت: معنویت و تقوا روح و حقیقت سپاه و بسیج است و هویت واقعی این دو نهاد مقدس مسائل اعتقادی است بر همین مبنا ایمان و معنویت دو مؤلفه اصلی در توانایی و هویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و دستاوردها و کارایی این دو نهاد مقدس حاصل از آن است.

وی عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در تاریخ فلسطین و استمرار شکست‌های رژیم صهیونیستی در غزه دانست و افزود: دلیل رعب و وحشت دشمنان از ما معنویت است نه تجهیزات و توان نظامی.

نجاری با اشاره به گرفتار شدن یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا یعنی اسرائیل در مقابل یک گروه پارتیزانی به نام حماس افزود: این موضوع نشان‌دهنده تقدم قدرت معنویت و اعتقاد بر تسلیحات و توان نظامی است.

وی وجه تمایز سپاه را با دیگر نهادها و سازمان‌ها، معنویت دانست و خاطرنشان کرد: هرگاه معنویت در سپاه رشد پیدا کند کارایی این نهاد مقدس هم افزایش می‌یابد که برعکس آن هم صادق است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون آموزش‌های عقیدتی و نظامی در سپاه گفت: ایشان آموزش‌های عقیدتی و معنوی را مقدم بر آموزش‌های نظامی می‌دانند زیرا قدرت واقعی انسان در توان معنوی اوست نه در توان جسمی او.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت معنویت در سپاه پاسداران هفته‌ای به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بسیج از ۸ الی ۱۴ اردیبهشت نامگذاری شده است و از آنجایی که شهید مرتضی مطهری در تشکیل اندیشه معنوی سپاه و بسیج نقش بسزایی داشت سالروز شهادت این عالم فرزانه به نام روز عقیدتی قرارداد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار