جانشین سپاه ناحیه دشتستان:

استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است

سرهنگ پاسدار ستار یحیایی گفت: استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۹۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در حاشیه مراسم یادواره شهدا شهر برازجان که به همت حوزه مقاومت نجف اشرف برگزار شد، گفت: توفیق حضور دراین چنین یادواره‌ها معنادار است به ویژه برای آن‌هایی که با فرهنگ شهادت آشنا هستند و آمده‌ایم که بگوییم همچنان به گذشته روشن خود وفادار هستیم و فرهنگ شهادت همچنان در کشور ما پا برجاست.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان با بیان اینکه ما یک گذشته روشن به نام دفاع مقدس داریم که نقش‌آفرینان آن شهدا هستند، اظهار کرد: میانگین سن شهدایی که از بهترین روز‌های خود گذشتند ۲۳ سال بود که در اوج جوانی آسمانی شدند و اگر امروز در دنیا به دیده‌ی احترام به ما نگاه می‌کنند و در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت وجود شهدای گرانقدر ما است.

وی در ادامه افزود: استمداد از نام و فرهنگ شهدا در تمامی فعالیت‌ها و اینکه به آینده روشن نگاهی پر از امید داریم بر گرفته از فرهنگ نورانی دفاع مقدس است.

سرهنگ یحیایی خاطر نشان کرد: پیام روشن این حضور در این مکان مقدس برای آن‌هایی است که سعی می‌کنند این فرهنگ را زیر سؤال ببرند و تلاش دارند که در فضایی سیر کنند که بر گرفته از فضای الهی شهدا نیست.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: عزت، استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است و همچنین گذشته، امتداد، آینده و دفاع مقدس ما بر گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی (ع) است که علاوه بر حفظ این فرهنگ باید به نسل‌های بعد نیز منتقل کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات