خبرهای داغ:
حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی گردیده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۵۸۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

انتخابات مرحله دوم در گنبد کاووس با دقت و مراقبت لازم انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان در جلسه مشترک مسئولین برگزار کننده مرحله دوم انتخابات که با حضور استاندار محترم استان برگزار شد گفت: انتخابات مرحله دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه با دقت و مراقبت لازم در بیش از ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

بهمنی نژاد در همین رابطه افزود: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، کلیه رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد در ادامه افزود: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی گردیده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با ائمه محترم جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.

یادآور می شود استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبین مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص گردیده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها