خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۹۳۶۵۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون فرهنگی، هنری سپاه خراسان‌شمالی گفت: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویداد‌محوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، باقرحمیدی امروز -سشنبه چهارم اردیبهشت- در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویداد‌محوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش انوار هدایت اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ یازده هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه اول این رزمایش را کسب کرد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد امید ملت از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان‌شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی در انتها گفت: رویداد شهید قدس با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه اول کشوری و همچنین رویداد ایران قوی با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه اول کشوری از دیگر رویداد‌های برگزار شده در ۱۴۰۲ بودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها