خبرهای داغ:

مراسم تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان کارون برگزار شد.

مراسم تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط جمعی از قشر های جامعه در شهرستان کارون به صورت نمادین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۷۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امروز مراسم خودجوش تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط بازنشستگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در شهرستان کارون با حضور، بازنشستگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا برگزار و به صورت نمادین از سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

سرهنگ احمد حمدی صخری در این مراسم گفت: این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمد.

وی افزود: سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در این مراسم ضمن تکیه بر ظرفیت های دفاعی و نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است و حمایت و پشتوانه مردمی همچون مراسم امروز مقوم قدرت بازدارندگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار