خبرهای داغ:
با هدف بازخوانی و بازسازی عملیات های سرنوشت دوران دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار رزمندگان و فرماندهان عملیات فتح المبین با سردار رستمعلی رفیعی آتانی

دیدار رزمندگان و فرماندهان عملیات فتح المبین با سردار رستمعلی رفیعی آتانی
  تعدادی از رزمندگان و فرماندهان عملیات فتح المبین با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۹۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

قزوین_به گزارش بسیج، به همت مرکز حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و در راستای بازخوانی و بازسازی عملیات های سرنوشت دوران دفاع مقدس، تعدادی از رزمندگان و فرماندهان عملیات فتح المبین با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار کردند.

عصر دیروز سالن جلسات سردار شهید مسعود پرویز شاهد حضور گنجینه های ارزشمندی از جنس شهدای دفاع مقدس بود.

میهمانانی که سالیان دور در تشکیل سپاه و پیروزی بر صدامیان زمان وارد صحنه شدند و با حداقل امکانات، سرنوشت یک جنگ تمام عیار با پشتیبانی استکبار جهانی را تغییر دادند و یاران زیادی از قافله ایشان شهید شدند. 

گذر زمان بر چهره برخی از این رزمندگان حماسه آفرین نشسته بود و عده ای پس از ۴۲ سال همدیگر را که می دیدند صحنه های شکوه و عظمت، عشق و ایثار تداعی می شد. 

جلسه ای که قرار شد آغازی باشد برای بازخوانی و بازسازی قطعات گمشده ای از پازل دفاع مقدس و نقش رزمندگان قزوینی در عملیات مهم فتح المبین. 

در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار محسن کریمی اهداف این نشست را تشریح نمود و در ادامه رزمندگان عملیات ضمن بیان خاطرات دفاع مقدس، به نقش گردان ها و فرماندهان این عملیات و نحوه عملکرد رزمندگان قزوینی پرداختند و در پایان سردار رفیعی تدابیر لازم برای اجرای مراحل ثبت و نگارش و پیگیری موضوع را ارائه کرد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این دیدار بیان کرد: سپاه همه حمایت خود را از اجرای این اقدام مهم انجام می دهد. برادران ما روایت عملیات ها را نکته به نکته تکمیل کرده و شناسنامه هر گردان را به همراه موقعیت و عملکرد آن بیان کنند و اگر نتوانستند بنویسند در مراحل ضبط ما را یاری کنند.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: شما همه مجاهدت های خودتان را با روایت دفاع مقدس تکمیل نمایید.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار