خبرهای داغ:

به انقلابی بودن مدیران در واحد‌های تولید توجه شود / تشریح برنامه های بسیج کارگری در هفته کارگر

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان به مناسبت هفته بسیج کارگری گفت: هفته بسیج کارگری تا روز جهانی کارگر، ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۸۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

سرهنگ دوم ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان به مناسبت هفته بسیج کارگری گفت: هفته بسیج کارگری از ۵ اردیبهشت ماه تا ۱۱ اردیبهشت که روز جهانی کارگر است ادامه دارد.

او با تبریک هفته بسیج کارگری به کارگران افزود: نقش کارگر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا به امروز نقشی برجسته و شاخص بود که هم اکنون نیز در عرصه تولید و اقتصاد طبق فرمایش رهبر انقلاب «ستون فقرات اقتصاد تولید است و ستون فقرات تولید، کارگر است» که از این منظر نقش کارگر بی بدیل به حساب می آید.

سرهنگ دوم احمدی فرد بیان کرد: در خوزستان در صنایع مختلف فولاد و پتروشیمی و نیشکر شاهد نوآوری و ایده‌های راهگشا از سوی مهندسین و کارگران کارآمد استان بوده‌ایم و باعث شده در بسیاری از موضوعات و مباحث تخصصی خودکفا شویم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: این مسئله نه تنها موجب ارزآوری بلکه باعث جلوگیری از واردات بی رویه شده است که نشان می‌دهد سرمایه اصلی کشور همین کارگران هستند.

سرهنگ احمدی فرد در خصوص برنامه‌ها برای هفته بسیج کارگری یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره جامعه کار و تولید برگزار می‌شود که بخشی از آن به صورت دیدار با خانواده شهدا است و بخشی دیگر به صورت حضور کارگران در گلزار شهدای کارگر انجام می‌شود.

او اضافه کرد: دیدار از خانواده کارگران فوت شده یا آسیب دیده در حین کار از سوی بسیج تدارک دیده شده و اجرا می شود ضمن آنکه جشنواره فرهنگی و ورزشی نیز به جهت ایجاد شور و نشاط در محیط کار تدارک دیده شده و همچنین گروه های جهادی برای رفع موانع تولید در کارگاه ‌ها اقدام می‌کنند.

سرهنگ احمدی فرد می‌گوید: نشست‌های اخوت کارگری و کارفرمایی از برنامه‌های بسیج است که به صورت شاخص در واحد های تولیدی که اختلافی بین کارگر و کارفرما وجود دارد بسیج ورود کرده و در فضایی صمیمی مشکلات مطرح شده و مسئولان پاسخ می‌دهند تا توافقاتی حاصل شود و رضایت جامعه کار و تولید حاصل شود.

او اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی نیز از دیگر برنامه ها هستند که با اولویت جامعه کارگری اجرا می‌گردد.

سرهنگ احمدی فرد همچنین با اشاره به نامگذاری سال از سوی راهبر انقلاب، لازمه جهش تولید را توجه به قشر کارگر دانست و گفت: واژه کارگر نیز مقدس است که موجبات رونق اقتصادی و پیشرفت و تعالی کشور اسلامی را رقم می زند و از این منظر کار تقدس می‌یابد لذا تمامی اقدامات بسیج کارگری در جهت تعالی کارگران است.

او اضافه کرد: این کارگر با روحیه جهادی و ایثار جهش تولید را رقم می زند؛ بحث الگو سازی و کادر سازی کارگر جوان انقلابی و توجه به تولیدات ایرانی با برپایی نمایشگاه‌های تماما ایرانی در دستور کار خود داریم.

سرهنگ احمدی فرد همچنین متذکر شد که باید به کار گماردن نیروهای انقلابی در واحد‌های تولیدی توجه ویژه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار