مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در آیین تودیع و معارفه مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت؛
حجت الاسلام عرب پور اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد
کد خبر: ۹۵۹۴۰۳۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جیرفت، حجت الاسلام عرب پور در آیین تودیع و معارفه مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت، گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق جبهه مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار در راس آن رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را تبریک عرض می کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: هر آن چه که در نظام هستی و کره خاکی بعد از قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) داریم به برکت رهنمودهای امام خمینی (ره) است که به اسلام جان دوباره ای بخشید و چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، ابراز کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را در نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که خدا آنرا در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام خلق کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یکی از ستون های خیمه ولایت است، تصریح کرد: افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام عرب پور عنوان کرد: پس از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق کسانی که بیرون از مرزها نسبت به سپاه پاسداران کینه و عداوت داشتند امروز در کلام از این نهاد انقلابی تجلیل می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شصت اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی با بیان اینکه خدا روی زمین قدرتی به نام سپاه ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: پناهگاه هر مسلمانی در هر کجای دنیا انقلاب اسلامی و سپاه است که باید قدردان این نعمت الهی باشبم.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه پاکی، طهارت و معنویت اساس کار سپاه پاسداران است، تصریح کرد: در برابر عظمتی که در جهان کسب کردیم نباید مغرور شویم زیرا همان طور که امام راحل در قضیه فتح خرمشهر فرمود؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا پیروزی در عملیات وعده صادق نیز از جانب خداوند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: رهبر سه روز قبل فرمودند؛ اینها کار خدا بود اگر اراده خدا نبود و خدا نمی خواست این موفقیت حاصل نمی شد.

وی با بیان اینکه عظمت سپاه پاسداران به ایمانش است، خاطرنشان کرد: برگ برنده در مقابل دشمنان اسلام، ایمان می باشد و سپاه سرباز ولایت و انقلاب اسلامی است و به مسلمانی و سربازی ولایت افتخار می کند.

حجت الاسلام عرب پور با بیان پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: بزرگترین ژنرال ما وصیت می کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ایران یک قدرت اتمی نیست اما با عملیات وعده صادق بزرگترین قدرت اتمی منطقه را در هم می کوبد، سپاه مجاهدانه و عاشقانه وارد این عملیات شد و ابهت رژیمی را در هم شکست که شعارش از نیل تا فرات بود برای آن هم نقشه مهندسی شده ای پیاده کرده بود.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از دین خدا هشت شرط دارد، عنوان کرد: هوس ستیزی، پرهیز از غرور و تکبر و دوری از گناه برخی از این شروط است که باید مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، تاکید کرد: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: از ویژگی های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است همان هندسه مهندسی شده جریان اسلام ناب محمدی، پیامبر اکرم (ص) و کربلا است.

وی تصریح کرد: هر کلمه حکیمانه مقام معظم رهبری یک راهبرد، درس و عبرت برای ماست که در عین حال لرزه بر اندام دشمن می اندازد.

حجت الاسلام عرب پور یادآور شد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس همه سفارت های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین ها پناه بردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما باید منتظر پیروزی های بزرگتری باشیم، ابراز کرد: روزی می رسد رسانه های دنیا اعلام کنند که رزمندگان فلسطین به سوی مسجد الاقصی پیش روی می کنند قطعا این روز خواهد رسید زیرا توکل به خدا این مسیر را هموار می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار