قدردانی فرماندار رودان از مجموعه سپاه پاسداران شهرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان فرماندار رودان در سالروز تشکیل سپاه پاسداران با حضور در سپاه ناحیه رودان از فرمانده و جانشین این ناحیه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۰۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

عبدالرضا سالاری در این نشست با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی، سازندگی، امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مولود مبارک نظام و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نهادی ارزشی است که در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چه در جبهه‌های حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس چه در عرصه‌های سازندگی و امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.
فرماندار رودان خاطر نشان کرد: کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان دهنده جدیت این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های بزرگی است که از بدو تاسیس به عهده گرفته و عملیات وعده صادق سپاه در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونسیتی نشان داد که این نهاد با تمام توان برای حفظ اسلام و انقلاب محکم استوار ایستاده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار