خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

واقعه صحرای طبس به ما آموخت اگر در راه دین استقامت کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد

حجت الاسلام قاسم پور گفت: نابودی عملیات آمریکایی ها توسط طوفان شن در صحرای طبس به ما می آموزد که اگر در راه دین استقامت کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۷۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

واقعه صحرای طبس به ما آموخت اگر در راه دین استقامت کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در جمع کارکنان سپاه شهرستان عنوان کرد: ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ یادآور شکست ذلت بار و ننگین سربازان آمریکایی در صحرای طبس بود.

وی افزود: آمریکایی ها برای جبران تحقیر تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط نیروهای انقلابی با طراحی عملیات پنجه عقاب به دنبال به دنبال حمله به مراکز حساس نظام و براندازی انقلاب اسلامی بودند؛ هدف اصلی آمریکا در این عملیات شهادت و کشتن امام راحل بود ولی خداوند نخواست این هدف محقق شود.

قاسم پور اذعان داشت: خداوند متعال بر اساس سنت دیرینه اش که مومنین را کمک و یاری می رساند به مانند برخورد سنگ ریزه ها توسط پرندگان به اصحاب فیل که همگی آن ها را نابود ساخت، در صحرای طبس نیز توسط طوفان شن نیروهای آمریکایی، هواپیماها و بالگردهای آن ها را نابود کرد.

وی ادامه داد: نابودی عملیات آمریکایی ها توسط طوفان شن در صحرای طبس به ما می آموزد که اگر در راه دین استقامت کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ».

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال آن است تا برای رسیدن به اهداف خود به ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی یعنی مقام معظم رهبری آسیب وارد کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار