خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از برپایی ویژه برنامه اردوی یک روزه همراه با برنامه های شاد و ورزشی ویژه نوجوانان بسیجی در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۰۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حسینعلی کلامی و علی اکبر مونسان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه در حاشیه برنامه های اجرایی با محوریت مسجد و محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم قرائت زیارت امین الله و جامعه کبیره به صورت هفتگی در مسجد با حضور نمازگزاران و بسیجیان برپا می شود.

او افزود: همچنین در حاشیه برپایی این برنامه های جواد عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) همراه با جمعی از پایوران و بسیجیان از پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در این محله بازدید کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: در راستای ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان، مسابقات فوتبال دستی گل کوچیک و پینگ پنگ درون پایگاهی و مسابقات فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و ٱردوی یک روزه همراه با برنامه های شاد و متنوع  به لاسجرد ویژه حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی برگزار شد.

عربی خاطرنشان کرد: برپایی جلسه سالیانه مشترک اعضاء و هیأت مدیره صندوق کارگشایی ولایت مسجد جمعه تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است تیم گشت سفیران مهر پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خواهران در این محله همراه با پنج مورد تذکر لسانی و اعطای وام به سه نفر از بسیجیان اعضای صندوق کارگشایی ولایت هر نفر به مبلغ 25 میلیون ریال در این پایگاه انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها