خبرهای داغ:

تاکید بر لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای قانون عفاف و حجاب

خطیب جمعه شهرستان خرمشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته برخی نهادهای فرهنگی در قضیه عفاف وحجاب مرتکب ترک فعل شدند.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است؟ چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

 

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض گفت و گفت؛ شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.

 

از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار