خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت : سردار شهید زاهدی حاصل کار عقیدتی سیاسی است که در گمنامی روزی چند جز قرآن می‌خواند و دعا و زیارت عاشورای او تا روز شهادت ترک نشد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

علامه شهید مطهری عظمتی پیداکرد که منطق او محوریت مبنای نظام فکری انقلاب اسلامی شد/ دلیل تفاوت سپاه اسلام با نیروهای دشمن قدرت نورانیت و معنویت درونی نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛حجت‌الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در جمع نیروهای مسلح گنبد گفت : سردار شهید زاهدی حاصل کار عقیدتی سیاسی است که در گمنامی روزی چند جز قرآن می‌خواند و دعا و زیارت عاشورای او تا روز شهادت ترک نشد.

وی افزود : سه ماه شوال، ذی القعده و ذی الحجه باید گرداگرد حرم الهی با حضور دل که القلب حرم الله است حضور یافت. چهار میلیون نفری که در اعمال حج حضور می یابند نماینده دو و نیم میلیارد مسلمان در جهان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی عنوان کرد: یک عید ضیافت است که ماه رمضان است ولی عید حضور عید حضور با جسم و دل است که یا خود فرد به حضور می رسد یا با قلب خود یا نمایندگانی را راهی می کند. حرم خداوند بر روی مسلمین باز است و ورود به این ماه نیاز به حرم وجودی ما که همان دل است دارد.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در آستان مقدس امامزاده یحیی علیه السلام و حضور نیروهای مسلح با توجه به نزدیکی عید غدیر تاکید کرد : بر روی عید غدیر و اجر پذیرایی در این روز تعصب و حساسیت داشته باشیم . این اعمال سبب خواهد شد به مناجات و انس با خداوند متعال سوق با عمق معرفتی بیشتر پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علامه شهید مطهری با داشتن حدود ۶۰ سال سن عظمتی پیدا کرد که منطق و کتب بسیار غنی او محوریت و مبنای نظام فکری انقلاب اسلامی شد.
لذا ما باید بدانیم بزرگی ما در بی اعتنایی به دنیا ، ساده زیستی و قدرت اعتقادات ماست. وابستگی باطنی ما باید از آنچه که از جهانبینی اسلامی اعتقاد داریم گره بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار