مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش اعلام کرد
حجت‌الاسلام محمدی گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،۲۰ عنوان برنامه در شهرستان تفرش برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۱۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی در این ناحیه مقاومت گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، ۲۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت امر تعلیم و تربیت، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به مجاهدت‌های بی نظیر شهید مطهری و خدمات ایشان به ایران و انقلاب، گفت: اسلام شهید مطهری برگرفته از اسلام حقیقی و حدیث ثقلین بوده و حرکت بر مبنای اصل دین کشور ما را به پیشرفت رسانده است.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌‌های محوری این هفته، برگزاری همایش تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی است که با حضور بسیجیان، معلمین و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تفرش و با سخنرانی یکی از اساتید حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار