مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای تحقق اهداف شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) وظیفه ای همگانی است
کد خبر: ۹۵۹۴۵۴۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک امروز در نشست تبیین شعار سال 1403 که با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه فتح در مسجد حضرت الزهرا (س) برگزار شد، افزود: فلسفه نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری یکی توجه و تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات و دوم مطالبه گر شدن مردم است.

وی با بیان اقتصاد همچنان یکی از اصلی ترین ،مهمترین و در اولویت ترین مسائل کشور است، افزود: رهبر معظم انقلاب به نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... توجه خاصی دارند زیرا در طول دوران دفاع مقدس نیز بسیج مردمی نقش مهمی ایفا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ابراز داشت: دولت، فعالان اقتصادی، مردم و رسانه ها از ارکان مهم مردمی سازی جهش تولید است و در این زمینه رسانه ها نقش تبیینی دارند.

حکمتی نیک افزود: وظیفه دولت تصدی گری نیست بلکه حمایت از صنایع و کارخانه های مولد است.

وی بیان کرد: دولت برای برای تحقق شعار سال باید مواردی شامل تامین زیرساخت ها و ساختارهای لازم، کاهش وابستگی به نفت، خصوصی سازی و واگذاری صنایع به فعالین اقتصادی، هوشمند سازی واردات و جلوگیری از واردات بی رویه ، مبارزه با قاچاق و توسعه ظرفیت شرکت های دانش بنیان را مدنظر قرار داده و پیاده سازی کند.

حکمتی نیک به شیوه های مکمل که باید مد نظر دولت قرار گیرد نیز اشاره کرد و افزود: مردمی سازی اقتصاد، اصلاح نظام بانکی و توزیع عادلانه تسهیلات، ایجاد مشاغل زودبازده خانگی از جمله این موارد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: مشارکت مردم در امر سرمایه گذاری برای تولید، اصلاح الگوی مصرف و استفاده از تولیدات و کالاهای داخلی نیز به تحقق شعار سال کمک زیادی خواهد کرد.

حجت الاسلام حکمتی نیک در ادامه به عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح علیه اسراییل اشاره کرد و گفت: این عملیات با هم افزایی نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد و یکی از مختصات آن دور کردن جنگ از سر کشور بود.

وی افزود: دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده بود و با حمایت کشورهای غربی قصد تعرض به کشور را داشت که با اجرای عملیات وعده صادق تمامی نقشه هایش نقش بر آب شد و برگ برنده در دست ماست.

حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت: با هماهنگی خوب نیروهای مسلح، دولت و وزارت امور خارجه این عملیات با موفقیت به پایان رسید و پهپادها و موشک های ایرانی از چندین لایه محافظتی دشمن عبور کردند و به اهداف مورد نظر منهدم شدند.

وی گفت: بزرگترین عملیات ترکیبی علیه دشمن، مهمترین حمله علیه دشمن از خاک ایران علیه اسرائیل در سرزمین خودش، بزرگترین حمله پهپادی در جهان، حمله هوشمندانه بدون تلفات انسانی از مهمترین شاخصه های عملیات وعده صادق سپاه بود.

تلاش برای تحقق اهداف شعار سال وظیفه ای همگانی استتلاش برای تحقق اهداف شعار سال وظیفه ای همگانی است

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار