خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

اندیشه شهید مطهری جایگاه مهمی در مبارزه با افکار انحرافی دارد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: برای مبارزه با توطئه های دشمن که با تیشه افکار التقاطی و وارداتی به جان معارف اسلام افتاده اندیشه شهید مطهری در این خصوص از جایگاه مهمی برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۰۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یوسف پورگجینی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای جهاد تبیین در زمینه اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری است.
 
وی با اشاره به دلایل نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: بنیه سپاه بر اساس تفکر و تعقل و مبانی علم و اسلام بنا نهاده شده است و هفته عقیدتی نیز یادآور این امر مهم می‌باشد.
 
جانشین فرمانده سپاه عجب شیر نیز در این نشست گفت: رسالت انبیاء الهی هدایت، تزکیه و تعلیم بشر بوده در مجموعه سپاه این ماموریت به عهده نمایندگی ولی فقیه می‌باشد.
 
عسگر خاتمی به گوشه ای از برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اشاره و بیان کرد: همایش، نمایشگاه کتاب اندیشه مطهر، اجرای طرح نور، تجلیل از هادیان و مربیان بسیج، تجدید میثاق با شهدا و بیت ولایت، مسابقات بسیج دانش آموزی و معلمان از جمله برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه عجب شیر می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار