خبرهای داغ:
سردار فرجی:

بیدار شدن ملت آزاده جهان از دستاوردهای وعده صادق است

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)همدان از دستاوردهای دیگر وعده صادق را بیدار شدن ملت آزاده جهان دانست و گفت: امروز در قلب آمریکا دانشگاه‌های این کشور به مرکز حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۱۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره ۴۲ معلم دفاع مقدس و ۵ شهید مدافع حرم تویسرکانی اظهار کرد: دنیا به خصوص مردم مظلوم غزه از سیلی محکمی که جمهوری اسلامی به اسرائیل زد خوشحال شد.

وی افزود: عملیات وعده صادق قدرت‌های جهانی را چنان گیج کرد که هنوز هم در شوک آن بسرمی‌برند هوشیار نشده‌اند هرچند این عملیات گوشه کوچکی از توان بازدارندگی ایران اسلامی است .

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به چگونگی اجرای این عملیات گفت: این عملیات چنان برق‌آسا و برنامه‌ریزی شده بود که با وجود اعلام جمهوری اسلامی به برخی کشورها از ساعت‌ها قبل سیستم دفاعی و گنبد آهنین نتوانست واکنش نشان دهد چون درگیر عملیات فریب ما شد و وعده صادق اصلی با قدرت انجام شد آن هم در مناطق از پیش تعیین شده که سنگر نفوذ ناپذیر قلمداد می‌شد و کوچک‌ترین حرکت از کیلومترها مسافت از چند طریق رصد می‌شد اما وعده صادق آن قدر دقیق و حساب شده بود که جمهوری اسلامی ابهت پوشالی را در جهان شکست .

وی افزود: رژیم کودک‌کش اسرائیل تمام توان خود را صرف سانسور خبری عملیات وعده صادق کرد اما خبرنگاران سد این سانسور را شکستند و هرچند قطره چکانی، دستاوردهای عملی سبزپوشان سپاه و حمایت دیگر نیروهای نظامی به رخ جهانیان کشیده شد.

سردار فرجی از دستاوردهای دیگر وعده صادق را بیدار شدن ملت آزاده جهان دانست و گفت: امروز در قلب آمریکا دانشگاه‌های این کشور به مرکز حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل شده و برخورد پلیس امریکا با این قشر فرهیخته نشان از آن دارد که فقط آمریکا برای دیگران نسخه می‌پیچد اما در برابر دانشجویان خود با تمام توان ایستاده است.

بیدار شدن ملت آزاده جهان از دستاوردهای وعده صادق است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار