در دیدار با فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن مطرح شد:

تاثیرگذاری مجموعه عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معنویت سپاه

امام جمعه شهرستان فومن در دیدار با اعضای ستاد هفته عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه فومن با اشاره به جایگاه ویژه سپاه در انقلاب اسلامی اظهار کرد: مجموعه عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معنویت سپاه تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۶۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

تاثیرگذاری مجموعه عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معنویت سپاه

به گزارش خبرگزاری بسیج فومن ،حجه الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان فومن در جمع اعضای ستاد هفته عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه فومن،  جایگاه سپاه را در انقلاب اسلامی بسیار ویژه عنوان کرد و گفت: شیرینی عملیات وعده صادق به کام ملت ایران و جبهه مقاومت و طرفداران ملت مظلوم فلسطین نشان داد که مردم جهان کدام جریان را عزیز و گرامی می دارند .

 

 وی با اشاره به تاثیر گذار مجموعه عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امر معنویت سپاه افزود: پایه هر کاری عقیده است و اگر کاری با عقیده پاک نباشد آن کار باطل خواهد بود 

 

امام جمعه شهرستان فومن ربا اذعان به گستره ماموریت ها سپاه ، وجود را عقیدتی بسیار مهم دانست و گفت:سختی و مشکلات ماموریت ها با توجه به خداوند ، سهل تر انجام می شود .

 

وی سپس با اشاره با دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان در ابتدای امسال گفت : مقام معظم رهبری در همین راستا می فرماید ، «باید به مردم جهان الگو ارائه نماییم »این الگو سازی تا حدودی انجام گرفته و صادر شده است با توجه به عقب‌ماندگی در برخی از بخش ها اما در این امر پیشرفت داشتیم تحرکات امید بخش که در جهان مشاهده و همه ما را به هیجان می آورد مربوط به انقلاب ماست .

 

 حجت‌الاسلام نقدی نژاد از نقطه قوت مکتب۴۵ ساله و جهانی شدن این تفکر گفت و ادامه داد: تفکر عقیدتی و باور به مسائل دینی تاثیر آن در سطح منطقه و بین الملل را گذاشته که اکنون دفاع از مردم مظلوم غزه را از سوی د اساتید و دانشجویان کشور مادی گرایی مثل آمریکا را شاهد هستیم.

 

گفتنی است در این دیدار حجه الاسلام مهدی رزم پور به ارائه گزارشی از اجرای برنامه های عقیدتی در سطح ناحیه و حوزه های مقاومت در جمع حاضر پرداختند.

ارسال نظرات