برادر شهید ملاردی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

لازم است جوانان ایرانی خالق زندگی معنوی و طیب باشند

برادر شهید شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: جوانان ایرانی باید خالق زندگی معنوی و طیبی باشند.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۰۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج_اسماعیل اکبری برادر شهید غلامرضا اکبری گفت: برادرم در دوران کودکی اخلاق های شاخص و خوبی داشت طینت پاک و طیبی داشت‌.

وی افزود:او همواره از نظام جمهوری اسلامی دفاع میکرد و از رهبر و استقلال کشورش حمایت میکرد ، گرچه در زمان جنگ در محاصره دشمن قرار می‌گرفت ولی همواره برای هدف مقدس خود گام‌های برمیداشت.

این برادر شهید ضمن مرور خاطر خود با برادرش افزود: به یاد می‌آورم که در یک روز بارانی و سرد، اسبی را دید که زخم عمیقی بر تن دارد، در آن زمان غلامرضا لباس خود را در آورده و دور آن حیوان پوشاند. او حاضر شد خودش در معرض سرما قرار بگیرد اما حیوان حلال گوشت خداوند آسیبی نبیند.

وی افزود: با تمام شجاعت و رشادت های بی نهایتی که در راه اسلام صرف کرد نهایتا روز شهادت پیامبر اکبر مجروح شده و در روز شهادت امام رضا(ع) به شهادت رسیده و تشییع شد.

اسماعیل اکبری در ادامه گفت: جوانان ایرانی باید خالق زندگی معنوی و طیبی باشند. خواسته من و تمامی خانواده شهدا از جوانان و نوجوانان ایران اسلامی این است که در مسیر پیشرفت کشور قدم برداشته و در استقلال کشور سهم کوچکی را برای خود به ارمغان بیاورند.

برادر شهید غلامرضا اکبری در پایان سخنانش ضمن اشاره به بیانیه‌‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی گفت: پیروی کننده شعار رهبر باشید که می‌فرمایند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت تان آسیب نبیند.

 

خبرنگار: نگین حاجی حسینی

ارسال نظرات