مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رودبار در جمع دانش آموزان مطرح کرد

ضرورت آشنایی جوانان با تفکرات شهید مطهری

حجت الاسلام ملکی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار با اشاره به ضرورت آشنایی افراد بویژه جوانان با تفکرات شهید مطهری اظهار کرد: با مطالعه آثار و کتب شهید مطهری شبهات تزریقی از سوی دشمن رفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۵۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹

ضرورت آشنایی جوانان با تفکرات شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری بسیج رودبار حجت‌الاسلام ابراهیم ملکی بمناسبت گرامیداشت هفته معلم در جمع دانش آموزان مدرسه ۱۳ آبان رودبار از ضرورت مطالعه آثار شهید مطهری گفت .

 

وی افزود: سه گروه از مادی گراها،التقاطی ها، ملی گراها درمقابل شهید مطهری وجود داشتند که مخالف تفکرات آن شهید 

 بودند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار از دستور ترور شهید مطهری توسط یک فرد با تفکر التقاطی گفت و ادامه داد:وی اهل دین ، انجام واجبات ،مفسر و صاحب تفسیربود اما با تفکر التقاطی تیشه به ریشه اسلام و انقلاب زد.

 

وی با اشاره به تفکر ملی گراها که اسلام آری اما روحانیت خیر بر مراقب بویژه نسل جوان تاکید کرد و گفت : با مطالعه کتب شهید مطهری و آشنایی با تفکرات و نظریاتش، شبهاتی که دشمن در قالب دین می خواهد به اذهان جوانان تزریق کند رفع خواهد شد.

 

 حجت‌الاسلام ملکی با اذعان به رسالت سنگین معلمان در بصیرت افزایی و آگاهی دانش آموزان گفت: متولیان فرهنگی با برنامه های فرهنگی و معرفی شهید مطهری و آثار آن ها در قالب های مختلف مانع نفوذ دشمن در بدنه آموزش و پرورش شوند. 

 

وی در پایان از توطئه های دشمن در از بین بردن حیا بانوان جامعه گفت و خاطر نشان کرد: دشمن امروز چادر و روسری شما دختران جوان را هدف قرار نداده بلکه حیای شما عزیزان مورد هدف اوست.

ارسال نظرات