خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
  حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: تا قبل از انقلاب، نگاه مردم به خاطر تبلیغات فراوان و زمینه های فساد، به اسلام و قرآن در حال تغییر بود. اما بعد از ۱۴۰۰ سال جمهوری اسلامی با زعامت امام مستضعفان این مسیر را احیا کرد و امید به ظلم ستیزی در ملت ها با انقلاب اسلامی زنده شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع اساتید و هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: طهرانی مقدم در خاطراتش می گوید؛ فرمانده سپاه مرا احضار کرد و گفت تو را به عنوان فرمانده توپخانه سپاه پاسداران منصوب می کنیم، گفتم توپ داریم گفتند؛ توپ نداریم و باید از صفر شروع کنید. برای مقابله با حمله به شهرها توسط صدام مردم شعار موشک جواب موشک سردادند و از مسئولان مطالبه کردند، خدمت امام رسیدیم و موضوع مطرح کردیم فرمودند؛ پادگان نظامی را بزنید اما مراقب باشید به مردم آسیب نزنید.

از التماس به مستشار لیبی تا التماس ابرقدرتها از ایران

وی افزود: چند فروند موشک از لیبی خریداری شد و تصمیم گرفتند برای شلیک یک مستشار لیبیایی بیاید وقتی زیر ساخت ها فراهم شد مستشار لیبیایی از شلیک خودداری کرد و گفت: تا قذافی دستور ندهد شلیک نمی کنم. در نهایت با مشکلات و سختی فراوان ارتباط برقرار گردید و دستور شلیک را صادر کردند که اولین موشک به بانک رافدین عراق اصابت کرد و در دنیا غوغایی بپا کرد که ایران به نسل جدیدی از موشک ها دست پیدا کرده است که معادلات جنگ را تغییر خواهد داد و انقلابی در دفاع مقدس بپا کرد.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: مشکل جهان اسلام از دوران رسول اکرم(ص) تا امروز صهیونیست یهود بوده است و در همه ادوار در برابر ادیان الهی ایستاده اند که در قرآن کریم نقش یهودیان در تقابل با اسلام بارها ذکر شده است که در صدر اسلام و حکومت پس از رسول خدا و سقیفه نقش یهودیان بسیار پر رنگ است. در روایات آمده بود که پیامبر خاتم در این سرزمین ظهور خواهد کرد و منجی عالم آخرالزمان از نسل این پیامبر عظیم الشان است.

در همه فتنه های علیه مسلمانان، نقش یهود پررنگ است

وی افزود: یهودیان برای مقابله با این پیشگویی و برخورداری از ثروت و قدرت به این سرزمین کوچ کرده بودند وقتی دیدند پیامبر اسلام(ص) منافع مادی آنها را برآورد نمی کند علیه اسلام و رسول خدا شروع به دسیسه چینی کردند و به پیامبر وحی نازل شد که ای پیامبر یهود دشمن شماست و باید با آنان بجنگید، آنها دست از توطئه و دشمنی علیه شما برنمی دارند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: یک طرف یهود تا بن دندان مسلح و دارای قلعه های مستحکم و جنگاوران بسیار و طرف دیگر جبهه پیامبر اسلام با تازه مسلمانان گرسنه بدون سلاح زیر سایه درخت خرما روبروی هم صف آرایی کردند. یک عده گفتند باید به ما بگویید دلیل جنگ را و گرنه با شما متحد نمی شویم، عده ای دیگر گفتند یهودیان مسلح و مردانی جنگاور فراوان دارند قلعه هایشان نفوذناپذیر است تا اینکه خدا به رسول الله وحی کرد؛ ای پیامبر به مسلمانان بگو اگر در راه دین خدا استقامت کنید نصرت الهی در راه است و پیروزی شما قطعی است. عده ای گفتند یک نمونه از نصرت الهی را بگویید فرمودند؛ ترس و وحشتی از شما که خدا در دل دشمنان تان می افکند.

امید در ملت ها با انقلاب اسلامی زنده شد

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تشریح کرد: تا قبل از انقلاب مردم از این وعده ها نا امید و نگاه آنها به خاطر تبلیغات فراوان و زمینه های فساد به اسلام و قرآن در حال تغییر بود وقتی از عرب ها در جنگ شش روزه از اسراییل شکست خوردند روزنه های امید از بین رفت. مسیر پیامبر اسلام به دو راه ختم شد یکی مسیر غدیر امامت و دیگر سقیفه و خلافت که مسیر خلافت که بعد ها به سلطنت ختم شد نمی تواند کارگشا باشد اما بعد از ۱۴۰۰ سال جمهوری اسلامی با زعامت امام مستضعفان این مسیر را احیا کرد و در برابر تمام سلطه گران و ابرقدرت های دنیا ایستاد و همه وعده هایی که خدای متعال در صدر اسلام به مسلمانان داده بود امروز نیز در طول ۴۵سال بارها نصرت الهی را تجربه کردیم.

 حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: در برهه ای نظام را تا لبه پرتگاه بردند و تمام تحلیلگران دنیا سقوط نظام را حتمی می دانستند اما با استعانت از امام عصر(عج) و تدبیر مقام معظم رهبری ورق برگشت که همان نصرت الهی بود، نمونه بارز آن عملیات وعده صادق که سیلی محکمی به گوش جهانخواران زد و ترس و وحشت را به دل دشمنان ملت ایران انداخت و دست خدا از آستین نیروهای مسلح بیرون آمد.

گفتمان ایران و آمریکا در حوزه فناوری و تکنولوژی است

یوسفی تصریح کرد: همه نیروهای مسلح ارتش، سپاه، وزارت دفاع و پدافند یکپارچه به خوبی عمل کردند و خرمشهر ها در پیش است که یکی پس از دیگری فتح می شود. در دیداری که سردار سلیمانی با پوتین داشت خطرات داعش در سوریه و بازگشت انها برای امنیت ملی روسیه را گوشزد که و در جمع فرماندهان نظامی روس لزوم همکاری با ایران در مبارزه علیه تروریست را تبیین کرد. پوتین دیداری که با رهبر انقلاب داشت گفت؛ غربی ها شما را تهدید کردند که در منطقه دخالت نکنید رهبری فرمودند؛ این مطلب خودتان است یا غربی به شما گفتند؟ پوتین در دوراهی سوال قرارگرفته بود که اگر بگوید غربی ها گفتند در سطح پیک غربی ها تنزل پیدا می کند که در نهایت با کلی زمینه چینی می گوید حرف خودم به عنوان رییس جمهور روسیه است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: رهبر فرمودند؛ جناب پوتین دیگر در حد بزن در رو‌ هم تمام شده است و غربی ها اگر توان داشتند تا امروز منتظر نمی ماندند. برخی تحلیلگران نظامی دنیا معتقدند ایران و آمریکا با فناوری و تکتولوژی با هم حرف می زنند یعنی وقتی آر.کیو. ۱۷۰ آمریکایی را به زمین می نشاند این پیام را به آمریکا مخابره می کند که ما سطح بالاتری از تکنولوژی را در اختیار داریم.

 حجت الاسلام در پایان گفت: وقتی ایران گلوبال هاوک آمریکایی را در آسمان ساقط می کند رییس جمهور آمریکا تشکر می کند که هواپیمای بعدی را ساقط نکردیم یعنی با فناوری برتر با هم سخن می گوییم. نصرت الهی در همه دوران با انقلاب اسلامی بوده است و در ادامه با اقتدار و ایمان به خدای متعال و فرماندهی کل قوا مسیر تعالی را طی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها