آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی و ورزش های رزمی در کهریزک

کلنگ ساخت خانه کشتی و ورزش های رزمی با حضور جمعی از مسئولان شهر کهریزک در کوی بهار این بخش بر زمین زده شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

عملیات اجرایی ساخت نخستین خانه کشتی شهر کهریزک با حضور شهردار و بخشدار کهریزک و جمعی از ورزشکاران در کوی بهار واقع در ابتدای بلوار شهید بهشتی آغاز شد. این خانه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در دو طبقه و در زیربنای ،1700متر مربع شامل سالن جلسات، کلاس های آموزشی، جایگاه ویژه ، سالن های ورزشی رزمی و کشتی، سالن کمیته پزشکی و... در کمتر از یک سال احداث و آماده بهره برداری می شود.  

علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در این شهر گفت: این پروژه دهه فجر امسال آماده بهره برداری و تقدیم مردم خوب کهریزک خواهد شد.

آیین کلنگ زنی خانه کشتی و ورزش‌های رزمی شهر کهریزک با حضور حجت الاسلام‌والمسلمین باقری امام جمعه،  گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، امین بابایی سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان ری، علی کلهر شهردار کهریزک، حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، پیشکسوتان ورزش و سایر مسئولین برگزار شد. نخستین کلنگ این پروژه به دست پدر شهید و در ادامه توسط مسئولان و نوجوان رزمی کار شهر کهریزک بر زمین زده شد و عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی و ورزش های رزمی کهریزک به طور رسمی آغاز شد.

بخشدار کهریزک  نیز در سخنانی گفت: یکی از سیاست های دولت توسعه شور و نشاط اجتماعی است که موتور پیشران آن اشاعه فرهنگ ورزش است.

حسین گراوند با تاکید بر وجود استعدادهای بی شمار ورزشی در بخش کهریزک، افزود: متاسفانه مکانهای ورزشی این بخش در اختیار وزارت ورزش و جوانان است که باید در اختیار دستگاهای متولی برای استفاده مردم کهریزک واگذار شود.

ارسال نظرات