خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان
سرگرد نظری؛ محور برنامه شهید مطهری و تجلیل از مقام این شهید بود که هر ساله به میزبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با همکاری بسیج فرهنگیان و معاونت تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴

سرگرد احمد نظری مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی، خانواده‌ شهدای مربی عقیدتی سیاسی، معلمان، پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و فرماندهان و مسئولین در موضوع آموزش های عقیدتی سیاسی که در سال ۱۴۰۲ همیار ما بودند، در این مراسم تجلیل شدند.

 

او افزود: حاج آقا رضایی به عنوان سخنران حضور داشتند و تعدادی از فرماندهان و مدیران عقیدتی سیاسی ارشد در نیروی انتظامی و ارتش خوزستان هم حضور داشتند و ائمه جمعه و اساتید دانشگاه حضور داشتند.

 

سرگرد نظری بیان کرد: محور برنامه شهید مطهری و تجلیل از مقام این شهید بود که هر ساله به میزبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با همکاری بسیج فرهنگیان و معاونت تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار