تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: امروز رزمندگان مقاومت گردن استکبار را شکستند این افتخار ناشی از روحیه ورزشکاری مردم ایران است.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در آیین تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان، با بیان اینکه ورزشکاران بسبجی افتخار استان هستند، گفت: 
امروز کشور با روحیه ورزشکاری در جهان افتخار آفریده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان رسماً اعلام کردند شکست خورده و آینده جهان از آن ایران و طرفداران آن است.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: وقتی ورزشکار ایرانی با ورزشکار اسراییل مبارزه نمی کند و  و او را به رسمیت نمی شناسند یعنی این اقتدار ایران است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به ورزش اهمیت می دهد و خودشان هم کوه پیمایی می کنند، افزود: معظم له موقع صعود به کوه با مردم گفت و گو می کند و مردم به داشتن چنین رهبری افتخار می کنند.

سردار عباسقلی زاده یادآور شد: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و  مقابله با داعش افتخار آفرین بوده و موجب عزت و اقتدار ایران شده و مردم آذربایجان شرقی نیز در راس آن قرار دارند چراکه آذربایجان پرچم وحدت کشور است.

وی ادامه داد: غواصان در هفت دقیقه طول رودخانه اروند را شنا می کردند، تمرین دو استقامت داشتند تا بتوانند در زمان لازم در برابر دشمن رزم آرایی کنند و این روحیه ورزشکاری به انسان جرات و شجاعت می دهد.

سردار عباسقلی زاده با گرامیداشت یاد شهدای ورزشکار، شهدای امنیت و سلامت خاطرنشان کرد:  عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم که امروز در سایه آن ها ایران امن ترین و پیشرفته ترین کشور است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم در همه صحنه ها پای کار بودند و جلودار آن هم بسیج بوده که عرصه های ورزش، سلامت و امنیت نیز از آن جمله است.

امروز رزمندگان مقاومت گردن استکبار را شکستند

آیین تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان شرقی به همت تربیت بدنی سپاه عاشورا شامگاه روز گذشته برگزار شد.

ارسال نظرات