خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) سرخه گفت: شهید مطهری به عنوان دیده بان جبهه اعتقادی اسلام زودتر از دیگران کجروی ها را می فهمید و با انحراف زمان باید مبارزه کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۴۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته عقیدتی و روز معلم نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) سرخه به همت عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه و پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در این مسجد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) اظهار کرد: در سالروز شهادت استاد و متفکر شهید مرتضی مطهری دو موضوع نامگذاری شده است یک هفته معلم و دوم هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه، نامگذاری شده است.

او با بیان اینکه استاد مطهری عالم متفکری بود که نقش برجسته ای در ترویج و نشر فرهنگ و معارف دینی و اسلامی داشت، افزود: شهید مطهری به عنوان دیده بان جبهه اعتقادی اسلام زودتر از دیگران کجروی ها را می فهمید و معتقد بود با پیشرفت زمان باید پیش رفت، و با انحراف زمان باید مبارزه کرد و به همین دلیل گروهک فرقان او را به شهادت رساند.

امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) سرخه تصریح کرد: هریک از ما باید در عرصه تعلیم و تربیت مانند مطهری باشیم و مانند استاد مطهری مردم را با معارف عمیق و اصیل دینی آشنا کنیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین  مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه با بیان شرح مختصری از فعالیت های شاخص عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سرخه اظهار کرد: کسب سه رتبه اول استانی در جشنواره اشراف استانی و حضور چهار دوره متوالی مربیان عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه سرخه در جشنواره تدریس کشوری از افتخارات این مجموعه بوده است.

لازم بذکر است تقدیر از فعالان عقیدتی سیاسی وروابط عمومی بسیج، مربیان برتر جشنواره تدریس کشوری و فعالان کانال سیاسی صراط پایگاه ها از حاشیه های این برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها