جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

تبریز - جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران استان در رشته های ورزشی مختلف با همکاری هیئت ورزش کارگری و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۰۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این جشنواره به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر و به منظور ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین کارگران ورزش دوست در شهر تبریز در حال برگزاری است.

مسئول کانون مرکزی بسیج ورزشکاران کلانشهر تبریز در بازدید از روند برگزاری جشنواره ورزش کارگری گفت: این جشنواره در قالب اجرای مسابقات و برنامه های ورزشی در رشته های متنوع مثل شطرنج، تنیس روی میز، طناب کشی، دارت و همایش پیاده روی و دوچرخه سواری با محوریت هیئت ورزش کارگری در حال برگزاری است.

جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

سیامک نریمانی با تبریک فرارسیدن مناسبت های روز کارگر و معلم به این اقشار زحمتکش جامعه، اجرای چنین برنامه هایی را برای ترویج ورزش در میان آحاد جامعه و توسعه فرهنگ دوستی با ورزش، مفید و اثر گذار دانست.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی مطلوب، استقبال خوبی از این جشنواره توسط قشر مربوطه به عمل آمده است و شاهد حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار علاقه مند در مسابقات هستیم.

جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

نریمانی به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی در قالب این جشنواره از جمله اجرای مسابقه عکاسی ورزشی اشاره کرده و گفت: به نفرات برتر این مسابقات هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات