در اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سال 1403 معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح مسئله مهم عفاف و حجاب (طرح نور) به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۰۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،در ابتدای این نشست سرهنگ ایمان خردمند معاون فرهنگی هنری سپاه فتح ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم بابت حضور اعضا هیئت اندیشه ورز در این جلسه با بیان اهمیت عملیاتی کردن اجرای این طرح و برنامه ریزی های فرهنگی لازم در این خصوص مطالبی بیان کردند.

اعضای هیئت اندیشه ورز هر کدام نسبت به اهمیت موضوع و دنبال کردن یک رویکرد فرهنگی ،ایجابی و اصلاحی مطالبی بیان کردند.

اعضا هیئت در راستای وظیفه راهبری ،نظارت و سنجش اثربخشی،سیاست های فرهنگی و راهبردی عفاف و حجاب و همچنین به بررسی کیفیت اجرای این طرح و نقش و وظایف دستگاه های مختلف اداری تاکید داشتند.

در پایان جلسه احکام صادر شده توسط دبیرخانه هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح به رئیس ،نایب رئیس و اعضا با مدت یکسال تقدیم شد.

بررسی عفاف و حجاب (طرح نور) در هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی هنری سپاه فتحبررسی عفاف و حجاب (طرح نور) در هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی هنری سپاه فتحبررسی عفاف و حجاب (طرح نور) در هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی هنری سپاه فتحبررسی عفاف و حجاب (طرح نور) در هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی هنری سپاه فتحبررسی عفاف و حجاب (طرح نور) در هیئت اندیشه ورز معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار