خبرهای داغ:

دیداری صمیمی و گرامیداشت هفته معلم در رامهرمز

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) به اتفاق فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید میرزاده با حضور در اداره آموزش و پرورش رامهرمز با اهدای شاخه ی گل شهادت شهید مطهری و هفته معلم را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۵۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز؛ بسیجیان پایگاه شهید میرزاده به همراه فرمانده جهادی و پرتلاش خود جهت عرض تبریک مقام معلم و بزرگداشت سالروز شهادت فیلسوف و استاد بزرگ شهید مطهری در اداره آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز حضور یافتند و ضمن تبریک روز معلم با اهدای شاخه گلی از اقدامات و زحماتشان تقدیر کردند.

 

در این نشست سروان پاسدار حسن زسادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: بی شک معلم از جایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است و بایستی نسبت به این جایگاه احترام قائل بود.

 

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش فرهنگ ساز است چرا که میتوانیم با فرهنگ اسلامی و پرورش افراد، جامعه ی خوبی داشته باشیم.

 

وی نقش تعلیم و تربیت را از مهم ترین عرصه ها در کشور دانست و گفت: الحمدالله با گذشت سالیان سال شاهد اهمیت بیش از پیش این مهم هستیم. 

 

سید عزیزاله موسوی افزود: آموزش و پرورش و سپاه دو نهاد مقدس هستند که همواره در تمامی زمینه ها همکاری و مشارکت دارند، به نوعی می توان گفت تمامی افراد جامعه مخاطب این دو نهاد هستند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار