رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی در استان به کمتر از ۳۰ روز کاهش یافت

زنجان- رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، از کاهش متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های این کمیسیون‌ها به کمتر از ۳۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۶۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

 

رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی در استان به کمتر از ۳۰ روز کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ناصر بهرامی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده و به‌کارگیری تدابیر مختلف، در حال حاضر متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی در استان زنجان به کمتر از ۳۰ روز رسیده است. این در حالی است که این مدت در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی، گفت: کاهش زمان رسیدگی به این پرونده‌ها، به نفع بیمه‌شدگان و کارفرمایان است و از اطاله زمان و معطلی آن‌ها جلوگیری می‌کند.


رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها استفاده از سیستم‌های الکترونیکی است که ثبت‌نام و نوبت‌دهی همگی به‌صورت الکترونیکی انجام شده و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شوند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم که با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود و همچنین کاهش تشریفات اداری مربوط به بررسی پرونده‌ها به حداقل رسیده است.

بهرامی ابراز داشت: از بیمه‌شدگان و کارفرمایان در خواست می‌کنیم در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی، از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام نمایند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار