خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اکنون که در جنگ ترکیبی قرار داریم، گفت: تولید آثار فاخر رسانه ای برای دستیابی به قدرت بازدارندگی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۹۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سمنان، علی خالقیان در دیدار با معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب، دفاع مقدس،مدافع سلامت،مدافع حرم و مدافع امنیت اظهار داشت: مسئولیت روابط عمومی، تبلیغات و رسانه بسیار خطیر است و در شرایط کنونی که در جنگ رسانه ای قرار داریم فعالیت در این بخش تأثیر بسزایی در حفظ و ماندگاری این انقلاب خواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی که از سوی دشمن علیه این انقلاب برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: دشمنان تمام راه هایی که برای سرنگونی این نظام وجود داشت را امتحان کرد و در نهایت با شکست مواجه شد.
وی با بیان اینکه اکنون ایران به قدرت تهاجمی و بازدارندگی رسیده است، اضافه کرد: اکنون که در جنگ ترکیبی قرار داریم باید به این قدرت بازدارندگی در رسانه ها نیز برسیم و فقط به هجمه های تولید شده از سوی دشمن پاسخ ندیم بلکه با تولیدات رسانه ای فاخر برگرفته از الگوی شهید آوینی که در تربیت و انسان سازی مؤثر باشد به قدرت بازدارندگی در این بخش برسیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه امیدآفرینی و جهاد تبیین در محوریت تولیدات رسانه ای قرار گیرد، بیان کرد: نا کارآمد جلوه دادن دولت و نظام از راهبرد های اصلی دشمن در تولیدات رسانه ای خود است و باید در این سنگر آثار فاخری تولید شود.
آمادگی روابط عمومی سپاه استان سمنان برای پوشش رسانه ای رویداد های امید آفرین
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز در این دیدار بیان کرد: نگاه تخصصی و رسانه محور مسئولان و فرماندهان در جنگ ترکیبی شناختی کمک شایانی به پیشبرد اهداف و دستیابی به قدرت بازدارندگی و رویکرد متقابل در حوزه رسانه و تبلیغات می کند.
امید مظفری با اشاره به شایعه پراکنی و تفرقه افکنی دشمنان در بستر رسانه های معاند با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه افزود: معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان با بهره گیری از نیروهای متعهد و کارآمد با برنامه ریزی منسجم و هدف مند آمادگی کامل برای پوشش رسانه ای رویداد ها و فعالیت های مجموعه سپاه و بسیج را دارد.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد امیدآفرینی در جهاد تبیین که نگاه اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم است در دستور کار اصلی این معاونت قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها