خبرهای داغ:
شاهرود_ معواون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در یادواره شهید فراجا رمضانعلی نوری گفت: حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۳۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی فرماندارشهرستان شاهرود در مراسم یادواره سالگرد شهید فرجا رمضانعلی نوری در حسینیه پاسگاه شهید نوری شاهرود اظهار کرد: تاریخ اسلام، حیات و جاودانگی خویش را مرهون خون عزیزترین و شجاع‌ترین مردان و زنانی می‌داند که با نثار خون خویش نهال اسلام را آبیاری کرده و در راستای دین و ایمان با الهام از سیره نبوی و با الگو گیری از حماسه‌ی ماندگار عاشورا چراغ راه ما و آیندگان شده اند.
جلالی، همدلی با خانواده شهداء را وظیفه تک تک مسئولان عنوان کرد و تصریح نمود: در جامعه انسانی ما خانواده شهداء دارای ارج و قرب فراوانی هستند، بطوریکه پدران و مادران، برادران و خوهرانی که نشانه جاودان از ایثار شهداء هستند به یادگار ماندند.
وی خانواده شهداء را به عنوان بوستانی خواند که چنین گل‌های خوشبو را در دامان خویش تربیت کرده اند.
در این مراسم از مادر شهید بزرگوار رمضانعلی نوری تجلیل شد.
شهید رمضانعلی نوری متولد سال ۱۳۴۳ روستای دیزج شهرستان شاهرود است و در حالی که نیروی انتظمی خدمت می‌کرد بیش از ۲۱ ماه در جبهه حضور داشته و در سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۸ به عنوان مسوول عملیات گردان در استان سلیمانیه ارتفاعات ماووت عراق گردرش به شهادت رسید و در زادگاهش آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار