در دیدار با معلمان بسیجی کمیجان مطرح شد؛

تربیت هوشمندانه در جنگ شناختی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: معلمان بسیجی ما در این زمانه در دو میدان مدرسه و اجتماع در حال مبارزه با جنگ شناختی هستند و با جهاد و تفکر انقلابی به دانش آموزان هویت می بخشد.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۰۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در دیدار با معلمان بسیجی شهرستان کمیجان گفت: شهید نور است. شهید معلم است. حال اگر یک عالم شهید شود، می‌شود نورٌ علی نور. مطهری نه در گذشته زیست و نه در حال، او برای آینده بود و عالِم به زمان و زمانه.
وی ادامه داد: او دردها را می‌فهمید، درمان‌ها را هم بلد بود. مطهری در آثارش نقطه‌زنی کرده است. آنچه را که یک مکتب بدان نیاز دارد، تبیین کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: معلمان بسیجی ما در این زمانه در دو میدان مدرسه و اجتماع در حال مبارزه با جنگ شناختی هستند و با جهاد و تفکر انقلابی به دانش آموزان هویت می بخشد.
سرهنگ حیدری گفت: آزادگی، حریت، جرات مبارزه، جرات قیام با جنگ شناختی، جرات حرکت، جرات نترسیدن، جرات ایستادن در مقابل تمام کسانی که دنبال بی هویت کردن نسل ظهور را می دهند. ثمره درخت معلم بسیجی ماندنی است حتی اگر خودش هم نباشد.
گفتنی است به مناسبت هفته عقیدتی و گرامیداشت مقام معلم؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان با حضور در منازل معلمان بسیجی شهرستان از آنان تقدیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار