خبرهای داغ:
به منظور همدردی با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا تجمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان در محکومیت تعرض به دانشجویان همراه با برنامه های فرهنگی وسخنرانی با حضور آحاد مردم، اساتید دبیرستانها و دانشگاهها، پایوران وبسیجیان گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین(علیه‌السلام)، نیروهای نظامی وانتظامی درمحل گلزار شهدای گمنام دانشگاه کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴حضرت امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین(علیه‌السلام) در تجمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا که درمحل گلزار شهدای گمنام دانشگاه کاشان برگزار شد با قرائت بیانیه وسخنرانی جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج کاشان  پایان یافت.

در این مراسم جانشین محترم ناحیه کاشان ضمن محکوم نمودن تعرض به دانشجویان و اساتید در خصوص عملیات وعده صادق و انشاالله وعده الهی که پیروزی حق بر باطل می باشد، مطالبی را بیان داشتند.

در ادامه یکی از بسیجیان گردان ۱۱۶حضرت امام حسین (علیه السلام) بیانیه پایانی را با متن زیر قرائت نمود.

بسم ا..الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

همه بدانند که در این قضیه و قضایای آینده، ملت فلسطین پیروز است و دنیای آینده، دنیای فلسطین است نه دنیای رژیم صهیونیستی.

تردیدی نبود که خون پاک دهها هزار زن و مرد و کودک مظلوم فلسطینی دامان جانیان جهانی را خواهد گرفت و ثمره آن همه رنج و خون و ایثار، شکستن بتهای ساختگی آزادی بیان، حقوق بشر، جامعه جهانی و هزاران واژه جعلی دیگر برساخته توسط استعمارگران جهانی خواهد بود. آری، خون بر شمشیر پیروز است.

ادامه یافتن گستاخی و ظلم آشکار و جنایتکاری وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، برای همه جهانیان روشن ساخته است که جز با حمایتهای آمریکا،  ادامه این سبوعیت ممکن نیست و سرانجام این همه ستم و سنگدلی، وجدانهای بیدار انسانی را در سراسر جهان و ازجمله در دانشگاههای آمریکا و غرب به اعتراض واداشت.

خیزش اساتید و دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و درخواست پایان دادن به حمایتهای دولتهای غربی از تجاوزگریهای رژیم صهیونیستی، برخواسته از فطرت انسانی و خواسته ای بدیهی و روشن است که از طرف جامعه نخبگانی این کشورها در حال طرح و گسترش است.

لیکن مقابله با این اعتراضات، ضرب و شتم و دستگیری گسترده دانشجویان و هتک حرمت استادان دانشگاه در آمریکا و حتی تهدید و اجبار رؤسای دانشگاه‌ها به برکناری و استعفا، در حقیقت افتادن نقاب از چهره ذات خبیث لیبرالیسم و نظام سلطه جهانی است، حکومتهایی که سالها پشت مجسمه آزادی پنهان شدند و ذیل شعار دفاع از حقوق بشر، ملتهای مستضعف را چپاول کردند و اینک هم پس از حمایت از آنهمه جنایت و کودک کشی در فلسطین، نخبگان، اساتید و دانشجویان جوامع خود را که به اعتراض مسالمت آمیز نسبت به این جنایتها برخواسته اند دستگیر و سرکوب می نمایند، آن شعارهای پوشالی کجا و این حقیقت آشکار کجا؟

دانشگاهیان دانشگاه کاشان ضمن محکوم کردن برخورد خشونت بار  و سرکوب گرانه دولتهای آمریکایی و اروپایی با جوامع دانشگاهی آزادی خواه و عدالت طلب، حمایت و همراهی خود را با آزادگان دانشگاهی در سراسر جهان که به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین برخواسته اند اعلام می دارند و بار دیگر خواستار پایان تجاوزگری و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حامیان آن می گردد.

بی تردید خون شهدای مظلوم فلسطین به ثمر خواهد نشست و پیروزیهای بیشتر نزدیک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار